Menu
 

Foire aux questions

Official Guide and Downloads
If you have questions regarding the Orgill website, how to navigate it, or how we use your data please review the list of commonly asked questions below.
This site is compatible with the latest versions of Chrome, Mozilla Firefox, Edge, and Safari browsers.
Assurez-vous d'utiliser la dernière version. Les témoins doivent être activés, et les fenêtres publicitaires doivent être permises pour Orgill.com ou Orgill.ca.
How do I delete my cookies & temporary internet files
What do I do if I forget my login or password?
Comment puis-je configurer Orgill.com ou Orgill.ca afin de ne pas oublier mes informations de connexion?
Combien de personnes au sein de mon entreprise peuvent avoir des identifiants d'ouverture de session?
How do I remove an employee's login that is no longer with the company?
Comment puis-je mettre à jour mon adresse électronique?
Comment puis-je modifier mon mot de passe?
My pricing program with Orgill has changed. Why is Orgill.com/.ca still showing my old pricing structure?
Comment puis-je modifier l'affichage du catalogue par défaut?
How can I resolve issues with file downloads from Orgill.com/.ca?
Comment dois-je soumettre une demande de crédit en ligne?
Comment puis-je gérer mon fichier de prix de détail?

Still need assistance?

Our Customer Service team is here to help. Reach out to us at:
Powered by Translations.com GlobalLink Web Software